Uşaqlarda pəhrizin programlaşdırmaq

Text Page

Uşaqların əksəriyyəti gündə üç dəfə yemək və iki qəlyanaltı yeyirlər. Yeməklər səhər- səhər yeməyi, günorta - nahar və axşam- şam yeməyindən ibarətdir. Qəlyanaltılar, əgər uşağınız xüsusilə acıbsa, yeməklər arasında və bəzən yatmazdan əvvəl ola bilər. Uşağın qidalanma cədvəlini proqramlaşdırarkən aşağıdakı strategiyaya əməl edin.

 

EKSPERTDƏN MƏSLƏHƏT: Yeməyi düzgün hazırlamaq uşağınızın qidalanma uğuruna böyük təsir göstərir. Boğulmaması üçün uşağınızın yeməyini kiçik, yarım düyümlük dişləmələrdə hazırlayın. Uşağınızın yeməyini bişirin (və ya sadəcə çox bişirin), çünki bir çoxları çeynəməyə kömək etmək üçün yumşaq yeməklərə üstünlük verirlər. Bəzi uşaqlar yeməklərini növə görə ayrılmasını üstün tuturlar. Bir çox uşaqlar boşqablarındakı qarışıq və ya toxunan yeməyi yeyilməz hesab edirlər.

 
1. Uşağınızın səhər yeməyi, nahar və şam yeməyini öz yeməklərinizlə eyni vaxtda planlaşdırın ki, siz yemək zamanı uyğun davranışları nümayiş etdirə və müxtəlif qidalara sağlam münasibət bəsləyə biləsiniz.
 
2. Yeməkləri sağlam və çox növlü saxlayın. Ən azı iki və ya üç yemək variantını təklif edin (məsələn, bir porsiya toyuq əti, bir porsiya tərəvəz və bir porsiya qaynadılmış və ya qızardılmış kartof). 
 

3. Uşağınızı qidalandırarkən, həyatında sonradan yarana biləcək qidalanma problemlərindən qaçmaq üçün ona yemək vərdişi qazandırmağın ən yaxşı yolu bu olduğunu vurğulayın.

 

4. Ağlabatan məqsədlər qoyun. Uşağın iştahının gündən-günə dəyişməsi normaldır. Yeməkləri zövqlü və müzakirəsiz etmək məntiqi qısa müddətli məqsəddir. Uşağınıza müxtəlif yeməklər yeməyi öyrətmək və sosial vəziyyətlərdə bunu edə bilmək uzun müddətli məqsəddir.

 

5. Uşağınızın yemək istəmədiyi zaman "ötüşdürməsinə" icazə verməyin, bu uşaqların bütün günü çox az və yeməyinə səbəb olur.Uşağınız narahat olduqda və ya sızladıqda qəlyanaltı kimi bir şey verməklə, yeməkdən sakitləşdirici vasitə kimi istifadə etməyin. Daimi qəlyanaltı- bu, yemək vərdişlərinə və planlaşdırılmış əsas yeməklər zamanı yaxşı yemək yemə qabiliyyətinə təsir edəcəkdir. Əsas yeməkləri atladan uşaqlar, planlaşdırılmış yeməkləri yeyənlərə nisbətən daha çox zərərli qida qəbul etməyə və daha az kalori qəbul etməyə meyillidirlər.

 

6. Yemək üçün daimi yer seçin. Məkan uşağınızın yemək vaxtını başa düşməsi üçün mayak rolunu oynayacaq. Davamlılıq yoxdursa, uşağınız yeməyi oyunla qarışdıra bilər.

 

7. Alış-veriş edərkən və ya yemək hazırlamazdan əvvəl uşaqdan məsləhət alın. Bu, uşağa yedikləri üzərində müəyyən nəzarət imkanı versə də, yemək yeməyə gəldikdə uğur və ya uğursuzluğa çox təzyiq göstərməməlidir.

 

8.Sırf uşaq narazılığını göstərmək üçün səs çıxararsa, yeni təqdim edilən yeməkdən imtina etməyin.