Davranışı idarə etmə üsulu: Planlaşdırılmış laqeyd yanaşma

Davranışı idarə etmə üsulu: Planlaşdırılmış laqeyd yanaşma

Planlaşdırılmış laqeyd yanaşma uşağın xoşagəlməz davranışına fikir verməməkdir. Bu, uşaq o cür davranarkən ona baxmamaq və onunla danışmamaq deməkdir.

Uşaq davranışını təkmilləşdirmək: Diqqətdən istifadə

Uşaq davranışını təkmilləşdirmək: Diqqətdən istifadə

Sizin diqqətiniz övladınız üçün böyük bir mükafatdır. O, müəyyən bir şəkildə davranır və diqqətinizi çəkirsə, çox güman ki, yenə də bu şəkildə davranacaq.

Diqqəti yayındırma: davranışı idarə etmə üsulu

Diqqəti yayındırma: davranışı idarə etmə üsulu

Maraqlı nəyə isə işarə etmək, sadə bir oyuna başlamaq, gülməli üz mimikaları sərgiləmək - yəqin ki, övladınızın diqqətini yayındırmaq üçün bunun kimi bir çox üsullardan istifadə etmisiniz.

Mühitin dəyişdirilməsi: Davranışı idarəetmə üsulu

Mühitin dəyişdirilməsi: Davranışı idarəetmə üsulu

Əgər övladınız xoşunuza gəlməyən bir tərzdə davranırsa, onun ətraf mühitinə nəzər yetirmək yaxşı olar. Övladınızın ətraf mühitini dəyişdirərək, onun davranışını da dəyişdirə bilərsiniz.

Xahiş etmək və təlimat vermək: Uşaqların iş birliyi etməsinə kömək etmək

Xahiş etmək və təlimat vermək: Uşaqların iş birliyi etməsinə kömək etmək

Xahiş etmək - uşağınızdan bir şeyi etməsini istəməkdir. Təlimat isə uşağınıza bir şey etməsini söyləməkdir.

İLK5İL HAQQINDA

ilk5il-in yaradılmasında əsas məqsəd valideynləri övladlarının 5 yaşına qədərki dövrünə dair müxtəlif mövzularda maarifləndirməkdir. ilk5il platforması “İcma qrupları vasitəsilə məktəbəqədər və ibtidai təhsilin yaxşılaşdırılması” layihəsi çərçivəsində yaradılmışdır. Layihə Avropa İttifaqının maliyyə dəstəyi və UNİCEF-in dəstəyi ilə Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu tərəfindən həyata keçirilir.

Ən çox oxunan məqalələr